Xitres heeft besloten hun CRM-platform te verrijken met CDD-functionaliteiten van SCOPE FinTech Solutions. Xitres is de CRM-oplossing voor het digitaal verhuren van bestaande huurwoningen, parkeerplaatsen en commerciële ruimten. Door de innovatieve integratie kunnen klanten van Xitres zeer eenvoudig Wwft-cliëntenonderzoeken uitvoeren door de integratie van SCOPE CDD met Xitres.
Wat houdt het cliëntenonderzoek in?
Met het cliëntenonderzoek komt u te weten met wie u zakendoet. De CDD On Demand oplossing van SCOPE FinTech Solutions is een oplossing die u ondersteunt in het uitvoeren van een uitgebreide en traceerbare CDD-controle. De SCOPE CDD oplossing vraagt automatisch gegevens op van diverse wereldwijde bronnen over de door u ingevoerde persoon of bedrijf. De persoon, of het bedrijf, wordt op verschillende punten gecontroleerd variërend van PEP- en sanctielijsten tot insolventieregisters.
Alles op één plek
‘’Xitres is erg blij met de samenwerking met SCOPE FinTech Solutions’’, aldus Jolbert ten Napel, Manager Xitres. ‘’De eenvoud en snelheid waar een cliëntenonderzoek mee uitgevoerd kan worden is enorm waardevol voor onze klanten. De tijd- en efficiencywinst die hiermee behaald kan worden geeft vastgoedverhuurders de kans om zich te focussen op wat echt belangrijk is en het voorkomt vervelende boetes’’.
Over Xitres
Het Xitres-pakket kent tal van slimme oplossingen die de wensen van woningzoekende en verhuurder samenbrengen. Richt je eigen werkprocessen in, stel geïnteresseerden automatisch op de hoogte van nieuw aanbod en scan je kandidaten eenvoudig en veilig op haalbaarheid en straks dus ook op compliance. Met het pakket kan o.a. vastgoed worden vastgelegd en worden gepubliceerd en kunnen bezichtigingen en sleuteloverdrachten worden ingepland. Daarnaast bevat verhuuroffice.nl ook een portal voor woningzoekenden waarin de zoekenden zoekprofielen kunnen aanmaken, bezichtigingen kunnen inplannen en bijvoorbeeld ook documenten kunnen uploaden. Voor meer informatie kunt u terecht op https://xitres.nl/producten/verhuuroffice/.