Phone2day is een app die de gebruiker instaat stelt om de telefoongesprekken die hij of zij heeft gehad met zijn of haar telefoon via de Android app of Windows 10 bluetooth app te importeren naar het SCOPE CRM systeem van het bedrijf. De gegevens hoeven niet handmatig te worden ingevoerd, en je bent er zeker van dat alle telefoongesprekken worden geïmporteerd. Het kan op elk moment en vanaf elke plek doen, zolang de telefoon verbonden is met een netwerk.

Phone2day registreert de inkomende gesprekken van de laatste twee weken en maakt een ‘gesprekshistorie’ aan. De telefoongesprekken kunnen handmatig of automatisch doorgestuurd worden naar het SCOPE CRM systeem.

Wanneer de gebruiker relatief weinig inkomende gesprekken heeft, en hij of zij aan de gesprekken nog extra informatie wilt toevoegen, is een handmatige import het meest gepast. De ‘gesprekshistorie’ heeft verschillende filters. Zo wordt er onderscheid gemaakt tussen gemiste gesprekken, inkomende gespreken en uitgaande gesprekken. Het is mogelijk om handmatig gesprekken te verwijderen uit de ‘gesprekshistorie’.

Het is mogelijk om gesprekken in de ‘gesprekshistorie’ te bewerken of om ze te voorzien van extra informatie. Zodra je op een gesprek uit de ‘gesprekshistorie’ klikt verschijnen de bewerkingsmogelijkheden. Het is mogelijk om:

  • Gelinkte contacten te bekijken
  • Een memo toe te voegen. (Dit kan handmatig of met de geïntegreerde spraakherkenning. Door de spraakherkenning is het mogelijk om gemakkelijk en snel tekst toe te voegen, dit versnelt het import proces.)
  • Wanneer het nodig is op de opgeslagen gegevens aan te passen.

Na het bewerken kan het telefoongesprek doorgestuurd worden naar het CRM systeem. Het telefoongesprek wordt dan verwijderd uit de ‘gesprekshistorie’.

Bij instellingen is het mogelijk om automatische import te selecteren. De inkomende gesprekken worden dan automatisch doorgestuurd naar het CRM systeem. De app wordt automatisch gesynchroniseerd op het moment dat de app wordt geopend.

Door het toepassen van een filter kan de automatische import geconfigureerd worden. Er zijn twee filters beschikbaar:

  1. Blacklist; elk telefoongesprek wordt doorgestuurd naar het CRM systeem, behalve de telefoongesprekken van contacten die je hebt toegevoegd aan jouw blacklist.
  2. Whitelist; dit werkt precies andersom, alleen telefoongesprekken van contacten die op de whitelist staan worden doorgestuurd naar het CRM systeem.

Heeft u interesse in het afnemen van de app, neemt u dan even contact op!