Events, Nieuws

VICARD: “Big data CRM integratie”

Met trots presenteerde SCOPE marketing technology b.v. donderdag 12 december de nieuwste feature VICARD, tijdens de Klantendag 2016 in de historische blauwe sterrenzaal in ARTIS – Amsterdam’. Naast inspirerende presentaties van o.a. Bas van der Veer en Ralph van den Broeck. Daarnaast viel de nieuwste ontwikkeling van SCOPE in de smaak bij het publiek. Met dit nieuwe product heeft SCOPE een manier van gegevensinvoer ontwikkeld wat CRM efficiënt, snel, nauwkeurig en weer leuk maakt!

Tijd is belangrijk

VICARD is een big data database waarin geen overbodige informatie zoals reclames wordt getoond. In de database is gecontroleerd op de beschikbaarheid  van de data, bestaat er de mogelijkheid om de data met SCOPE te integreren en wordt de betrouwbaarheid van de data gecontroleerd . Op het internet is een hoop informatie aanwezig, maar wie controleert of het klopt wat iemand op het world wide web plaatst? VICARD doet dit wel, door de informatie uit de database op verschillende plekken te controleren en valideren, waardoor alleen gekwalificeerde data in de database terecht komt.

VICARD heeft ook een intelligente integratie met SCOPE CRM

Deze innovatieve vernieuwing is gericht op tijdsbesparing. Voor de gebruiker gaat het er namelijk om, dat zoveel mogelijk (klant)informatie in de CRM database terechtkomt in een zo kort mogelijke tijd. CRM moet geen administratieve last worden. Met die gedachte is vorig jaar de ‘Magic Button’ ontwikkeld, en is dit nu uitgebreid naar VICARD. Hiermee is gegevensinvoer bijna verleden tijd, omdat alleen de bedrijfsnaam hoeft te worden ingevuld. Vervolgens gaan verschillende webservices automatisch op zoek naar beschikbare openbare informatie over desbetreffend bedrijf, zoals contact- en medewerkersgegevens van de website, uit het KvK register en LinkedIn gegevens. De gevonden informatie verschijnt direct in de juiste velden in SCOPE CRM.

Vorig artikelVolgend artikel