Nieuws, Software updates

Nieuw voor ARTIS-leden: Mijn ARTIS

Op 16 augustus 2017 werd met een feestelijke borrel bij ARTIS de live-gang van Mijn ARTIS gevierd. In dit project,  waarvoor in november 2016 het startschot is gegeven, hebben een aantal bij ARTIS betrokken leveranciers waaronder SCOPE marketing technology b.v. (SMT) samengewerkt om  Mijn ARTIS te ontwikkelen. 

Mijn ARTIS

Mijn ARTIS is een online omgeving waarop ARTIS-leden een profiel kunnen aanmaken, hun gegevens aanpassen, aangeschafte producten inzien, nieuwe leden toevoegen en zo nodig betalingen doen. De Mijn ARTIS omgeving is toegankelijk vanuit artis.nl en is ontwikkeld om de gebruiksvriendelijkheid voor de leden te verbeteren en transparantie te vergroten.

“De samenwerking met ARTIS hebben wij als zeer prettig ervaren, wij zijn vanuit SMT trots op het product dat uiteindelijk tot stand is gekomen, en hopelijk is ARTIS blij met deze uitbreiding van de online dienstverlening.”

Voordelen voor de CRM voering

De ingevoerde informatie wordt meteen gesynchroniseerd met de SCOPE CRM-database. De SCOPE CRM-database van ARTIS blijft op deze manier actueel en het geïntroduceerde self-service concept ondersteunt de back office bij de werkzaamheden.

Succesvol project

Mark Heuzen (Business Analist) en Jaap Renooy (Senior Developer) blikken terug op een succesvol project: “De samenwerking met ARTIS hebben wij als zeer prettig ervaren, wij zijn vanuit SMT trots op het product dat uiteindelijk tot stand is gekomen, en hopelijk is ARTIS blij met deze uitbreiding van de online dienstverlening.”

 

Vorig artikelVolgend artikel