SCOPE ontwikkelt KYC door: Customer Onboarding

Op donderdag 20 juli jl. heeft SCOPE marketing technology de volgende stap gezet in het ontwikkelproces van haar nieuwe SCOPE Know Your Customer Cloud oplossing. Naast het Know Your Customer gedeelte wordt de software uitgebreid met functionaliteiten en integraties om het customer onboarding proces te ondersteunen en efficiënter te laten verlopen.

Lees meer

Nieuwe ontwikkeling: Customer Boarding

SCOPE marketing technology heeft besloten om de onlangs uitgebrachte SCOPE KYC Cloud oplossing uit te breiden met Customer Boarding functionaliteiten teneinde het volledige proces wat een vermogensbeheerder of financiële instelling doorloopt bij het binnenhalen van een nieuwe klant te ondersteunen. Gezien het zeer voorspoedige verloop van de product ontwikkeling van de Know Your Customer oplossing zal reeds in de zomermaanden de eerste co-creatie sessie plaatsvinden voor het Customer Boarding proces.

Lees meer

Unieke manier van risicobereidheidsbepaling in Know Your Customer oplossing

SCOPE ontwikkelt op dit moment een innovatieve standaard Know your Customer oplossing voor financiële instellingen op de Nederlandse markt. Deze Know Your Customer oplossing maakt het mogelijk dat op zeer gebruiksvriendelijke en efficiente wijze personen (suspect, prospects of cliënten) en medewerkers van een financiële instelling (vermogensbeheerder) informatie in profielen kunnen inventariseren, benodigd voor het vaststellen van het beleggingsprofiel en het customer boarding proces.

Lees meer

know-your-customer

Geslaagd “Know Your Customer” seminar

Op donderdag 17 november was er in ARTIS een bijeenkomst voor vermogensbeheerders en andere geïnteresseerden over nieuw te ontwikkelen standaard software voor het “Know Your Customer” proces (KYC). Met 25 deelnemers werd in de Blauwe Sterrenzaal van ARTIS kennis uitgewisseld over het onderwerp KYC.
Lees meer

SCOPE en Turien

Nieuwe klanten september

Turien & Co, een bekende naam in de wereld van assuradeuren en assurantieadviseurs heeft onlangs besloten om te starten met SCOPE, het CRM systeem van SCOPE marketing technology b.v. (hierna te noemen SMT)

Lees meer

VICARD: “Big data CRM integratie”

Met trots presenteerde SCOPE marketing technology b.v. donderdag 12 december de nieuwste feature VICARD, tijdens de Klantendag 2016 in de historische blauwe sterrenzaal in ARTIS – Amsterdam’. Naast inspirerende presentaties van o.a. Bas van der Veer en Ralph van den Broeck. Daarnaast viel de nieuwste ontwikkeling van SCOPE in de smaak bij het publiek. Met dit nieuwe product heeft SCOPE een manier van gegevensinvoer ontwikkeld wat CRM efficiënt, snel, nauwkeurig en weer leuk maakt!

Lees meer