Uw klantdossier als een film

SCOPE KYC Cloud oplossing

Het klantdossier door de tijd heen, tot in elk moment inzichtelijk

Met betrekking tot de wijze waarop gegevens zijn geregistreerd, kan de vermogensbeheerder/ adviseur teruggaan naar een specifiek moment in het verleden, op een zeer intuïtieve manier.

De vermogensbeheerder/ adviseur schuift, net als bij filmpjes op bijvoorbeeld YouTube, met een slider naar de momenten in het klantdossier die hij nader wil bekijken. Hij kan zo tot in detail zien op grond van welke situatie het advies is gegeven. Daarnaast kan deze optie van pas komen als er sprake is van een conflict tussen de vermogensbeheerder en de klant.

video

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief met updates over de SCOPE KYC Cloud oplossing


Informatie is altijd in beweging

De uitgangspunten van de SCOPE KYC Cloud oplossing zijn:

1Niet alle informatie is op een moment in de tijd beschikbaar;
2Informatie verandert periodiek;
3Know Your Customer informatie moet worden geactualiseerd;

Dit betekent een ‘was-is-wordt’-benadering van informatie in de SCOPE KYC Cloud oplossing. Doordat actualiteit van gegevens wordt bijgehouden worden zowel de cliënt als de vermogensbeheerder er via notificaties en alerts op gewezen dat gegevens dienen te worden bijgewerkt. Daar waar mogelijk worden gegevens automatisch (aan)gevuld of ingelezen. Overzichtelijke dashboards en notificaties dragen bij aan het grip houden op de voortgang van het inventarisatieproces. Door de unieke manier van registreren is het mogelijk uw klantdossier als een film terug te spoelen naar een scene uit het verleden.

Benieuwd naar de mogelijkheden?