SCOPE KYC Cloud oplossing

De eerste en enige professionele Know Your Customer oplossing, gemaakt voor en door de Nederlandse markt

ONZE KNOW YOUR CUSTOMER OPLOSSING is de ENIGE KNOW YOUR CUSTOMER OPLOSSING IN NEDERLAND die tot stand gekomen door middel van co-creatie. Gemaakt voor een dóór de Nederlandse markt.

Uw interactie met uw cliënt verandert voorgoed

Bekijk de whitepaper of lees het interview met Bas van der Veer in Customerfirst.

Interview

“De achtergrond van SCOPE is het ontwikkelen, aanbieden en implementeren van CRM-software. We zijn sterk in datakwaliteit, in CRM-software én thuis in de bancaire wereld. Het ontwikkelen van de Know Your Customer oplossing is dan ook een natuurlijke, logische stap voor ons”

Whitepaper

“De SCOPE KYC Cloud oplossing stelt klanten en adviseurs van vermogensbeheerders in staat om op een gebruiksvriendelijke, efficiënte en veilige manier informatie uit te wisselen en daarnaast de risicobereidheid vast te stellen.”

Systeemvereisten

MAC OS X

Safari 7.x
Google Chrome (versie 60 of hoger)
Mozilla® Firefox® (versie 46 of hoger)

WINDOWS 7

Microsoft® Internet Explorer 11
Google Chrome (versie 60 of hoger)
Mozilla® Firefox® (versie 46 of hoger)
Microsoft Edge

WINDOWS 8

Microsoft® Internet Explorer 11
Google Chrome (versie 60 of hoger)
Mozilla® Firefox® (versie 46 of hoger)
Microsoft Edge

WINDOWS 10

Microsoft® Internet Explorer 11
Google Chrome (versie 60 of hoger)
Mozilla® Firefox® (versie 46 of hoger)
Microsoft Edge

Wees voorbereid op alle veranderingen en bespaar tijd door de automatisering van uw Know Your Customer oplossing

Zonder moeite MiFID en MiFID II compliant, een passende risicobereidheidsbepaling en al uw vertrouwelijke gegevens veilig opgeslagen. Dat is de SCOPE KYC Cloud oplossing. Volg een online demo of neem contact met ons op.

DISCLAIMER: De SCOPE KYC Cloud oplossing garandeert geen compliance met de wetgeving, dat is altijd een combinatie van de functionaliteit en de vermogensbeheerder/adviseur. Het uitgangspunt van de SCOPE KYC Cloud oplossing is dat het een hulpmiddel is dat geen afbreuk doet aan de noodzaak van vermogensbeheerder/adviseur om actief te blijven uitvragen. Het is de vermogensbeheerder/adviseur die beoordeelt of er onregelmatigheden zijn en reden om door te vragen, bijvoorbeeld bij niet-eenduidige antwoorden of complexe/ risicovolle producten