Klanten Helpdesk

Zoek op onze website of bekijk hieronder de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Customer Relationship Management (CRM). Het is in feite een ‘container’-begrip. Iedereen weet hoe een container eruit ziet, maar weinig mensen weten wat er in zit. Het woord ‘CRM’ is bekend, maar de betekenis voor iedereen anders. Wat houdt CRM nu werkelijk in?

  • CRM is een klantgerichte cultuur in een bedrijf
  • CRM is een strategie om meer te verkopen
  • CRM is een methode om meer te verkopen
  • CRM zorgt voor een optimaal en veilig beheer van uw cliëntgegevens
  • CRM verbetert de klantenbinding

Zoals u ziet is CRM een breed begrip.

CRM-systemen zijn de vertaalslag van de cultuur, de strategie en de methode naar de praktijk. SCOPE biedt CRM softwareoplossingen, waarmee elke organisatie een op de bedrijfssituatie toegesneden oplossing kan samenstellen.

De beste CRM implementatie is altijd een eenmanszaak, die al zijn klanten persoonlijk kent en benadert. Het probleem ontstaat zodra er een medewerker bij komt. CRM-systemen zorgen ervoor dat medewerkers met klantcontacten beschikken over de juiste informatie om klanten persoonlijk te benaderen.

SCOPE CRM software is zo ingericht dat zowel organisaties die zich richten op bedrijven (B2B) als organisaties die zich richten op particulieren (B2C) alle relevante gegevens rondom een relatie kunnen invoeren en opvragen.

De keuze aan u. Met SCOPE kunt u zowel in de Cloud of On-Premise gaan werken.

De Online Help van SCOPE is beschikbaar binnen het SCOPE CRM platform via de menuoptie Help of via de sneltoets F1. Een van de handige opties van de help-pagina is dat deze wordt geopend op de betreffende pagina van SCOPE waar u zich op dat moment bevindt.

Helpdesk voor SCOPE beheerders

+31 (0)23 51 79 242

Bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:30

Nog geen klant?