CRM voor Vermogensbeheer

Veilig uw data versleutelen.
Wij helpen u uw klant te herkennen.

Benader uw klanten altijd op de juiste manier

Stel: u krijgt er een nieuwe klant bij. Dat is natuurlijk fantastisch nieuws. Maar dan begint het vastleggen van het klantprofiel. Dit is bijna altijd veel invoerwerk en kan ook de nodige obstakels met zich meebrengen. Bijvoorbeeld, uw klant is van adel, wat niet ongebruikelijk is in de wereld van vermogensbeheer. Hoe gaat u dan om met een achternaam van 51 tekens in uw CRM-systeem? Of als uw klant getrouwd is met iemand van hetzelfde geslacht? Uw klant heeft meerdere functies allemaal bij verschillende bedrijven? Dit zijn allemaal situaties uit de echte wereld waar Amerikaanse CRM-systemen geen passende oplossing voor hebben, er bestaat bovendien helemaal geen Adel in de Verenigde Staten. Toch wilt u als vermogensbeheerder uw klanten altijd correct aanschrijven.

Gelukkig hebben wij daar wél een oplossing voor.

Al 10 jaar gelukkig getrouwd met SCOPE” – Steven Sarpathie, Managing Director bij Wijs & van Oostveen

Lees hier de klantcase van Wijs & van Oostveen

Wat is onze oplossing?

Know Your Customer volgens MiFID II

SCOPE is druk bezig om, in samenwerking met diverse experts op het gebied van KYC, een algemeen geldend KYC formulier te ontwikkelen wat voldoet aan alle eisen van MiFID II (beschikbaar vanaf de Enterprise edition). Wilt u op de hoogte blijven van al het KYC nieuws? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief!

Workflow Management

SCOPE CRM biedt ondersteuning bij de inrichting, de uitvoering en het beheer van bedrijfsprocessen. Processen worden ingericht door middel van processtappen, controle- en autorisatiemomenten. Hierdoor worden de juiste activiteiten, op het juiste moment, door de juiste personen uitgevoerd.

Managementinformatie op maat

Gegevens uit SCOPE CRM worden op een snelle manier ontsloten en gepresenteerd ten behoeve van managementanalyses en managementrapportages. Zo evalueert u op eenvoudige wijze uw bedrijfsinspanningen en krijgt u inzicht in mogelijke verbeterpunten wat kan leiden tot meer omzet.

Cliëntbeheer

SCOPE CRM speelt in op de hoeksteen van uw dienstverlening: de cliënt centraal stellen. Met SCOPE CRM bouwt u aan een waardevolle informatiebron over uw cliënten (volgens het ‘Know Your Customer’ principe) voor het geven van passend beleggingsadvies en om hen te beschermen bij de aankoop van financiële producten.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw bedrijf?